1 Sept 2005

My blogging type

Your Blogging Type is Pensive and Philosophical
You blog like no one else is reading...
You tend to use your blog to explore ideas - often in long winded prose.
Easy going and flexible, you tend to befriend other bloggers easily.
But if they disagree with once too much, you'll pull them from your blogroll!


這是從J&T那裡看到的,似乎就是這麼一回事!
除了幾個朋友及少數網友,我不知是誰在讀我的Blogger?
我幾乎很少到各blog周遊列國或與他人接觸及交流,
我是默默耕耘的寫者,Blogger做為我資料的儲存,這些我寫的東西對於以後絕對有另外它途的幫助。